27. des. 2010

The Christmas Day`s

Hei dere og God Jul til alle de jeg ikke har fått sagt det til enda! 
Hvordan har julen deres vært? 
Min har vært super, men også veldig tankefull, da ikke ting alltid går som det skal, og litt uflaks må man også ha i julen, som familien grisvold, bare ikke fullt så mye. Julaften ble litt mye mas, da vi skulle ha kjørt fra Hamar 12.00, og kom oss ikke av gårde før etter to, så hjem å slenge på seg kjole, sminke, krølle håret og dra videre i jule selskap. 
                         Julaften`s Outfit (Lanvin Dress) og smykke fra Dyrberg/Kern

Jeg har spist så mye i julen, at jeg sikkert har lagt på meg fem kg, men pytt,pytt det er snart Januar.
På Julaften har vi tradisjon med Ribbe,uten den er det ikke jul for meg. Så kan jeg gjerne spise pinnekjøtt andre og tredje dag. Det ble dobbelt opp med julefeiring, mye rødvin, baileys,sjokolade og lite gløgg. Mye flotte gaver og masse humor.
Den fineste gaven jeg fikk var definitivt speilrefleks kamera med stativ.
SONY a390 og det er supert for nybegynnere og tar fantastiske bilder. Det som er så bra med den er at den har innebygget bruksanvisning, så den forklarer detaljert hva alle funksjonene er etter hvert som man tar de i bruk.Noen ganger kan man sitte å lese, og lese uten å bli noe klokere overhodet. Jeg er ikke dreven på speilrefleks, men det skal jeg bli nå. Det blir på en måte en opp løftning i forhold til bloggen også.
Kaffemaskinen hvor man kan lage all slags kaffe var vel den største overaskelsen. Jeg hadde ikke i min villeste fantasti tenkt å sette den på ønskelisten over gaver. Nå kommer jeg til å spare mye på all take away kaffen. I går reiste jeg tilbake til Hamar til ett nytt selskap, og skal være her til over nytt år, men har selfølgelig klart å glemme noe nå igjen,denne gangen hjemme. Nemlig kabelen til speilrefleks, så får ikke overført bilder, og jeg må ta til takke med det gamle.Fysj!

7 kommentarer:

  1. Så fin du var:) Håper du har kost deg masse..kom hjem fra Paris grytidlig i dag,hatt det kjempe gøy! Håper vi ses snartXXX

    SvarSlett
  2. Elsker den kjolen fra Lanvin, kan brukes til alt. Jeg har den nemlig også:D Den var den fineste av alle syntes jeg! Kjøpte store rød også da..

    SvarSlett
  3. GRATULERER med nytt kamera, gleder meg til å se masse fine bilder av høy kvali;)

    SvarSlett
  4. Det kamera har jeg også, det er kjempe flott og veldig lett å bruke når du lærer deg det på riktig måte. !!

    SvarSlett
  5. heldig gris;)

    SvarSlett
  6. Ønsker meg det samme kamera,har hørt det er kjempe bra! Heldig du

    SvarSlett

TNX Sweetheart