4. des. 2010

Just hold me now, Say you'll stay forever

   /Kjole,smykke og gull øredobber fra Bikbok,Kåpe fra Mango,leppestift fra Helena Rubinstein/
Da er jeg igjen klar for Party,og har tenkt til å drikke litt mindre enn to flasker vin,åtte tequila,fjorten mohitos og seks rom og cola. Haha..neida!
Jeg skal bare slappe av i dag,etter som alle jentene mine er på julebord i dag, ikke en eneste som skulle sitte hjemme i dag visst? Da får jeg for en gang`s skyld tilbringe Lørdagen alene. Ikke så ofte det skjer,men det kan være deilig det også,bare kose meg med film og noe godt.
Hver gang jeg tenker på noe godt så får jeg smaken av marsipansjokolade i munn..

12 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder av deg.Ha en fin Lørdagskveld:D

    SvarSlett
  2. Du er nydelig!

    SvarSlett
  3. Ååååå den sangen der husker jeg.Har minner faktisk

    SvarSlett
  4. Har du satt på hår igjen? Eller er det bare clips on? Hva slags kur bruker du på håret ditt?

    SvarSlett
  5. Elsket øredobbene,er det lenge siden du kjøpte de?

    SvarSlett
  6. Deilig med alene kvelder inn i mellom:) Slapper også av i kveld.

    SvarSlett
  7. Nydelig på håret her,har du satt på igjen?

    SvarSlett
  8. Likte det første bildet.Noe mystisk over det. Du er pen

    SvarSlett
  9. Svar:
    Kine:Det er Clips on bare,jeg bruker det sjeldent etter at jeg har fått tilbake vitaliteten og et tykkere år med riktig behandling. Alltid gøy med litt forandring. Kurer håret med Redken Extreme,etter å ha brukt Sebastian en stund. Kjører på med mye proteiner og ingen slår denne kuren,merker forskjell kun etter en gang. Bruker også anti snapen av og til, i håndkletørt hvis jeg har dårlig tid.
    Svar Elisabeth: Fredag;)På salg(bikbok)alle øredobber for 28,-

    SvarSlett
  10. Liker deg bedre uten håret,du har så fint hår ellers:)

    SvarSlett
  11. Du er så heldig som har en så bra blogg,må innrømme at jeg misunner deg den. For seint for meg å starte å blogge nå,angrer på at jeg ikke begynte for noen år siden.

    SvarSlett
  12. Svar Anonym: Det er aldri for seint for noen,du må bare ha tro på deg selv! :D

    SvarSlett

TNX Sweetheart