20. des. 2010

TIL OPERAEN


Strømper fra Glitter,øredobber fra Bikbok,armbånd i sølv m/zirkonsteiner, Kåpe fra Vila, Veske /gave, kjole fra Cherry(Vintage,med et skjørt fra H&M under,sko  fra Bianco

Gud for en dag dere.. Mange som er stresset nå,men fikk gjort ferdig de siste julegavene i Oslo,så har bare et par igjen som ikke er å stresse med. Dagen har egentlig vært veldig fin, men merker at jeg er klar for kos og hygge med de aller nærmeste. Nå skal jeg på Julekonsert i Operaen.
Blir nok veldig koselig,og litt spent på om stemningen kommer for fullt.

8 kommentarer:

  1. Julestemningen min er på plass :) Når det gjellder wedgesene fra Nelly er de helt fantastisk på foten!

    SvarSlett
  2. Håper du har kost deg masse:)

    SvarSlett
  3. Operaen høres ikke feil ut i disse dager<3

    SvarSlett
  4. Likte de strømpene..kjempe fin var du:)

    SvarSlett
  5. Elsket den kjolen!

    SvarSlett
  6. sv: Åh, kan tenke meg du fikk mye bra da ja. Misunnelig jeg ;-)) hehe. Alltid morsomt å få goodiebag da ;-)

    Kult antrekk ;-)

    SvarSlett

TNX Sweetheart