2. des. 2010

2.DECEMBER

Sko fra Bianco,strømper fra H&M,Genser fra Gina,Pels/Vintage

Akkurat kommet inn døren etter en runde på Skeidar,Maxbo og en veldig hyggelig cafe i Hamar sentrum hvor de har noe av den beste kaffe latten jeg har smakt,men bare nesten.
Cafeen hører til Notabene,og du kan sitte inne på Cafeen,eller i bokhandelen å lese en bok hvis man ønsker det. Nå er jeg litt alene,så da skal jeg kose meg med ett glass rødvin og julemarsipan, før jeg setter i gang med kyllingkarbonader med rødløk.Litt spent,fordi jeg skal gjøre en liten vri og har aldri prøvd det før.Så må jeg pakke kofferten son jeg aldri kommer til å få med meg hjem igjen.
(Gullhjertet under fikk jeg av kjæresten i gårsdagens kalender/how sweet)






8 kommentarer:

  1. Det hørtes kos ut:) Skal ta meg ett glass selv..

    SvarSlett
  2. Blir så glad av jule stemningsbilder

    SvarSlett
  3. Kult Outfit

    SvarSlett
  4. ahh,så søtt gullhjerte.Kunne ønske jeg hadde en kjæreste som gav meg kalenderpakker!! Kos Deg

    SvarSlett
  5. Elsker det nye designet ditt:))

    SvarSlett
  6. Er så misunnelig på den pelsen din VeronicaXX

    SvarSlett
  7. Flott kombinasjon med strømper,pumps og strikkagenser*digg i vinter

    SvarSlett

TNX Sweetheart