17. des. 2010

CAN`T DESIDE

Dear Santa,give me many jackets for Christmas som I can keep worm..
Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse jakkene jeg har mest lyst til å kjøpe meg.Noen av de er litt kalde nå,men gud så deilige alle er..Kan fint spare den til våren igjen!
Den blå til venstre er nok den jeg holder en knapp på og for å ikke snakke om den røde,men så er det igjen denne kaninpels kraven da. Man blir jo snart dømt nedenom og hjem hvis man har en liten flik av dyr på seg! Hva syntes dere?






7 kommentarer:

  1. Db røde var jo kjempe fin:)

    SvarSlett
  2. De to øverste likte jeg godt

    SvarSlett
  3. Vanskelig valg,likte alle jeg:P

    SvarSlett
  4. Jeg vil ha blå fuskepels,love it

    SvarSlett
  5. Den lys beige med pelskrave på syntes jeg var fin,men også den røde. Kan kanskje bli en smule kaldt? Og ville kanskje ikke gått for rødt til våren? Den var jo veldig rød,fin..men mange andre finere

    <3

    SvarSlett
  6. They're really nice! Kisses:)

    SvarSlett
  7. Takk takk:) Den røde hadde nok passet ypperlig nå i julen,men holder nok en knapp på den blå øverst til høyre dere:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart