4. des. 2010

EN LITEN ANBEFALING TIL JULE KOS

En liten anbefaling til alle dere som er glad i rose`vin, i tillegg til gløgg og rødvin i julen,så åpnet jeg en flaske med denne (bildet) Christian Audigier vinen,og selv og jeg egentlig kjøpte den kun for designet sin skyld,så var den overraskende god.Halv tør,uten ettersmak.
Nå har jeg akkurat laget meg en kopp med varm melk og honning + litt seint tapas frokost.
Fikk denne kjempe geniale /(bildet) Spanske inspirasjons boken til Tapasretter,salater og kaker. Den er liten,så tar ikke stor plass i vesken(Perfekt å gi en venninne i julegave) Du får kjøpt den enten i matbutikk eller bok handel.
Ja,så var det meg og lefser*herregud* Er det usunt?
Jeg lager i alle fall noen med sennepsaus og gravelaks,og noen med philadelphia m/gressløk og laks. Fant en pakke med dadler i går,og disse surrer jeg spekeskinke rundt. Det beste er nok serano,men dyrere!  Sinnsykt godt,kunne spist lefse hver dag til bde frokost og lunch. 
Levd på Tapas,med noe innslag av mexicansk rett og slett!

6 kommentarer:

  1. Det så deilig ut Veronica!

    SvarSlett
  2. Lefser med philadelphia har jeg aldri prøvd før,så godt ut! Nam nam,elsker Tapas!

    SvarSlett
  3. Hva heter den sangen du hadde i ditt forrige innlegg? Den var så nydelig,ble helt rørt jeg!

    SvarSlett
  4. takk for vintipset!

    SvarSlett
  5. Svar Gro: Wonderful Life
    Tina Cousins - Wonderful Life (Ballad V. Arcdsa Videoremix):) Jeg vet

    SvarSlett

TNX Sweetheart