14. des. 2010

ISABEL MARANT SPRING 2011










































Dette er mine favoritter fra Isabel Marant neste år`s sommerkolleksjon. 
De røde skinnbuksene er byttet ut med pastellfarger, men samtidig så blir det ikke for mye.
Jeg er mer "Fan" av knallfarger enn pastell,men jeg syntes kombinasjonen med hvitt,brunt eller sort blir noe helt annet. Det blir spennende å se hva som kommer til å selge mest.
Om så Ola shortsen blir byttet ut med en skinn short`s i light pink,så tror jeg nok ikke den vil ta over, på samme måte som de røde skinnbuksene fra tidligere i år,ikke har tatt over for den svarte!

4 kommentarer:

  1. Sara Destini15 desember, 2010

    OMG Jeg elsker Isabel Marant,det blir å ta seg råd til et par plagg fra neste år`s kolleksjon<3 Elksker nåde den lyserosa shortsen og innslaget av det blå

    SvarSlett
  2. Den blå kjolen var bare helt fantastisk! Ikke så fan av neon farger ellers

    SvarSlett
  3. Jeg er kjempe glad i pastell,men det går veldig opp og ned fra år til år med fargene syntes jeg! Likte godt den lyserosa fargen!

    SvarSlett

TNX Sweetheart