19. juni 2011

Can`t wait to go barefoot in the sand and kiss the sun under the parasol




Har nesten ikke ord for hvor glad jeg var da jeg faktisk innså at det var håp igjen å bestille tur til en av mine favorittsteder Chania/ Kreta, midt i Juli. De fleste bestiller jo år og dag i forveien, men litt vanskelig for meg å vite hva planene var for denne sommeren for et halv år tilbake, men nå er planene i boks.
En av de flotteste hotellene i Hellas er Amalthia beach resort , som ligger på den vakre sandstranden..og de hadde et dobbeltrom igjen. Må ha vært en mening med at jeg og kjæresten min skulle få det rommet.
Og det var ikke svindyrt heller..selv om jeg hadde planer om å finne noe til et par tusen billigere så er det vært det. Har planer om å nyte hver eneste dag med delikate Greske frokoster. Stupe fra bassengkanten, jogge langs stranden. Drikke friske drinker under parasollen, bli supertan, og ta masse flotte bilder! LOVELY
Hva skal dere i sommerferien da?

9 kommentarer:

  1. Åå,så fint det er der.. litt missunnelig,skal ikke til syden i sommer, men til Stockholm en uke sammen med et par venninner.Det blir artig! ha en super sommer:D

    SvarSlett
  2. Så fint det var der. heldig!

    SvarSlett
  3. Jeg og familien skal også til Chania. Reiser på Mandag, og skal være der i to uker. Fantastisk sted har jeg hørt, aldri vært der..men Helleas er et flott og sjarmerende land! ;) ha en fin ferie

    SvarSlett
  4. Berit: Ja kjempe flott. Har vært der før,men det er mange år siden. forelsket meg raskt i Chania! Kos dere også:D Ha en fin sommer

    SvarSlett
  5. For et flott hotell dere skal ligge på:) Jeg skal til Portugal med mine to barn og seinere en tur til Køben(August) med noen venner! Chania er flott, vært der to ganger! Kos deg i sommer Veronica:)

    SvarSlett
  6. Sara Destini20 juni, 2011

    Du reiser når jeg kommer til Norge igjen du da:) Gleder meg til å se deg i løpet av sommeren. Hotellet/stedet ser flott ut. Hils masse og kos dere/nyt sommeren <3

    SvarSlett
  7. Sara Destini: Takk det samme snuppa;)

    SvarSlett
  8. Så deilig! Vi skal til Rhodos i september vi, så jeg skal nyte den norske sommeren først - håper det blir sånn tålig greit vær... (Jaja - det er vel lov å håpe... hehe)

    SvarSlett
  9. Maria: Rhodos er deilig..vært der et par ganger!! Det blir nok bra i September..er nesten litt for varmt der i Juli..rundt 40 grader har jeg hørt:P hehe

    SvarSlett

TNX Sweetheart