30. juni 2011

TWENTY THINGS YOU DID`NT KNOW ABOUT MOI

























1. Jeg planlegger som regel aldri noe, men nesten alt jeg foretar meg er spontant.

2.Jeg kunne ofret alt i verden for kjæresten min og mamma

3.Jeg føler meg aldri fin nok på håret, uansett farge, klipp og lengde

4.Jeg elsker Svenske magasiner og svensk musikk typ Lisa Ekdal og Lars Winnerback

5.Jeg kunne levd på fetaost, brie, oliven, sjokolade og pommes frites

6. Jeg hater å trene og det er over et år siden jeg har tatt i et treningsapparat

7.Jeg har store problemer med å gå inn i et fly

8.Jeg har angst for å gå i trapper

9.Jeg er kjempe flink til å lage spennende matretter

10.Jeg velger bort mennesker fra livet mitt som jeg merker gir meg dårlig enegi, enten det er en venn, bekjent eller familie. God energi og respekt er en veldig viktig ting for meg..

11.Jeg har bodd en periode i Frejus/Frankrike og snakker nesten flytende Fransk

12. Jeg kan ikke fordra kjærlighetsfilmer, og foretrekker skrekk, drama eller Action

13. Jeg har vært forlovet siden November 2010

14.Jeg liker å delta i store debatter og viktige temaer i samfunnet

15.Jeg stemmer alltid FRP,og er stor fan av Siv Jensen

16. Jeg takler ikke å være i nerheten av barn som skriker eller griner

17. Jeg skal aldri selv ha mine egne barn

18.Det skal små ting til for å glede meg

19. Jeg har gått på turn riding, fotball og håndball og freestyle

20. Jeg elsker båt og sjøen

5 kommentarer:

  1. Gøy med slike poster, og jeg elsker de rosa buksene!

    SvarSlett
  2. HEHE,Så morsomt å få vite slike ting..Jeg har også angst for å fly!! ;)

    SvarSlett
  3. Kult innlegg:D

    SvarSlett
  4. lol, kunne lett levd paa sjokolade selv ;)

    SvarSlett
  5. SERIØST! Dette hørtes ut som meg! :D Du MÅÅÅ jo bare være fantastisk hoho ;) Flott blogg! Klem fra meg

    SvarSlett

TNX Sweetheart