24. juni 2011

Intervju: Fryktløs Moteblogger

Nylig gjorde Ida Jensen for Femelle et Intervju med meg, som ligger på dagens forside av Femelle. 
(Dette er super gøy for meg, ettersom jeg har jobbet hardt med denne bloggen)
Heldigvis så var det et bildet jeg er veldig fornøyd med. Jeg hukser bare skrekk opplevelsen den gangen jeg fikk et bilde av meg selv i det største fomatet klasket ut på forsiden av Oppegård avisa, med svart hår og hengeøyne, i forbindelse med lanseringen av La Oss Danse.. Ja,en opplevelse jeg aldri glemmer..og skal vise dere det en dag jeg får mot nok!!
Les hele Intervjuet med meg her: http://femelle.no/

Stor takk til Ida Jensen og Femelle for at de postet et innlegg tidligere i uken, som jeg hadde skrevet om Utdanningen: Motekonslulentstudiet.

5 kommentarer:

  1. Henriette24 juni, 2011

    Oj,så gøy da:) Glad på dine vegne!!

    SvarSlett
  2. Supert:D ha en fin helg

    Monica

    SvarSlett
  3. Det fortjener du:) Har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske, og har aldri gått lei. Fortsett slik du har gjort den siste tiden:) Blir kjempe inspirert av deg.Flott Intervju Veronica! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Hei. Herregud, jeg har lette etter bloggen din en stund. Husker du at du hadde en blogganbefaling en gang om min blogg? La ned den bloggen for lenge siden, men har fått ny. Så gøy å se at du blogger fortsatt! Skal titte innom her ofte skal du se :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart