6. juni 2011

DAGENS DETAILS










































































Ikke så ofte jeg klager i bloggen, men guud.."For en tragisk dag" Regnet påvirker humøret, og det gjør berdriftsøkonomi timene og eksamensnervene også, som begynner å klistre seg fast til nervesystemet nå. På Fredag har jeg eksamen i JUS, BEDØK og MARKEDSFØRING og jeg har tusen ting som skal ordnes og planlegges mellom all lesingen. Gleder meg sykt til å bli ferdig på Fredag, skal virkelig feire etterpå..men kanskje ikke helt heldig at jeg har takket til å være modell på Lørdag. Jaja,tar det som det kommer! Woop Woop

Not as often I complain in the blog, but guud .. "What a tragic day" rain affects my mood, and the examination nerves also start to stick to the nervous system.On the deductions I have exams in JUS, BEDØK and MARKETING , and I have a thousand things to be arranged and planned between all the reading. Really looking forward to finish on Friday, to really celebrate afterwards .. but maybe not quite luckythat I have accepted to be the model on Saturday. Woop woop

12 kommentarer:

  1. Ååå,love the shoes <3

    SvarSlett
  2. Armbåndet var nydelig,hvor har du kjøpt det hen?

    SvarSlett
  3. Herlige detaljer!

    SvarSlett
  4. Dagen min har vært like møkk hvis det hjelper :P hehe..regnet påvirker negativt ja,i tilegg er det bankstreik fra i morgen:( Håper du har tatt ut peeng?! ;) Kule sko,de likte jeg godt!! cravs

    SvarSlett
  5. Iselin: Ja det har jeg.Stod en halvtime i kø!! haha;)

    SvarSlett
  6. SV: Ikke si sånn da!! :/ Jeg vil ikke dø i en alder av 21 :P

    SvarSlett
  7. carolinesandelin: Takk søte deg:)

    SvarSlett
  8. Herlige bilder. Nydelig neglelakk! :) Lykke til med eksamen!

    SvarSlett
  9. I love the nail polish ! the pics are very pretty!

    SvarSlett
  10. letiziabarcelona: Thank u:)

    SvarSlett
  11. Hanne Marie07 juni, 2011

    Så kule sko ;)

    SvarSlett

TNX Sweetheart