14. juni 2011

What friends are for:


























Da sier jeg natta kjære dere. Det har vært minimalt lite blogging i dag, men man kan jo skylde på solen som plutselig dukket opp. Stod opp før hanen i dag, for å dra på behandling i ski, der jeg også fikk røsket med meg et par beige bukser jeg lenge har vært på utskikk etter. Deretter møtte jeg Kaja, en av mine beste venninner som har vært et halvt år i Hawaii, og nesten ikke sett snurten av henne. Det ble mimring og en frisk salat, før vi dro til meg og skravlet om alt og ingenting. For en herlig dag.. Jeg tok meg en velfortjent fridag i dag, men i morgen må jeg svinge meg rundt igjen, med de to siste eksamener!

7 kommentarer:

  1. Natta veronica. Sov godt. Gleder meg til fler innlegg i morgen?! TIHII

    SvarSlett
  2. Wow, the foods you eat are so extravagant.

    SvarSlett
  3. Så herlig :) Send litt sol til oss! Hehe. Og maten ser utrolig god ut!

    SvarSlett
  4. Det er viktig å ta seg litt fri innimellom slagene så det gjorde du helt rett i :) Og den salaten så jo bare helt fantastisk god ut! Beklager at det har tatt meg litt tid, men jeg vil si tusen, tusen takk for kjempe godt og utfyllende svar :) Det er greit å forhøre seg litt rundt før man bestemmer seg for noe, og motekonsulent-studiet høres jo veldig spennende ut! Masse lykke til videre med lesingen og eksamener, søte deg!

    SvarSlett
  5. Kacrates: Hehe, yes I order from restaurants or cafe you know..;)

    SvarSlett
  6. Tusen Takk Sunniva.. Ja,man må ha et lite pust i bakken inn i mellom:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart