8. juni 2011

LET`S HAVE A BLAST ABOUT IT




































Var faktisk ikke klar over at dagensoutfit hadde postet dette bildet av meg i dag, før jeg fikk en mld fra bloggeren vintagebeautycountry.blogspot.com om at hun hadde skrevet om dagensoutfit og brukt meg som outfit inspirasjon. Det er alltid søtt med slike mld..og blir nesten litt rørt når jeg leser de alle de søte kommentarene under bildet( les ved å gå inn på dagensoutfi.modette.no)
Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter et møtet med flinke og inspirerende fotograf Bjørn Virik. Som skal være fotograf for den neste moteserien jeg skal gjøre 27.Juni. Elsker måten han tenker på, og siden jeg har et veldig bra konsept, og fotograf og makup artist er flinke blir dette supert. Valget står enda mellom to location`s, vanskelig å velge, men kommer nok frem til slutt!
Har ikke orket å kjenne på hvor trøtt og sliten jeg faktisk er, for det har gått i ett i går fra 07-01 i natt, sovet 6 timer og lest 70 sider med Markedsføring før møtet. Nå skal jeg hive meg over Bedøk,
som jeg elsker over alt på jord  ..eh NOT! Thank god for at mamma kommer snart og kan hjelpe meg!



Now I have just come through the door after a meeting with the talented and inspiring photographer Bjorn Virik. Who going to be photographed for the next fashion shoot I going to do 27 June. Love the way he thinks, and since I have a very good concept, andphotographer and makup artist is good, this is great. The choice is still between twolocation `s hard to choose, but will come out eventually!
Have not been able to feel how tired I am actually, because it's been in one in going from 07-01 last night, slept for 6 hours and read 70 pages of marketing before the meeting. Now I'll throw me over Bedøk,
I love everywhere on earth .. eh NOT! Thank good that mum is coming soon and canhelp me!



8 kommentarer:

  1. Det bildet likte jeg veldig godt.. eller alle bildene du postet i det outfitet:) Du er alltid så gjennomført!

    SvarSlett
  2. Liker at du spriter opp et helsvart outfit,med et neon grønt belte. Det ga en ekstra edge liksom.. cool

    SvarSlett
  3. Fresh som alltid <3 Ikke rart du blir plukket ut liksom:) Forresten jævla flink fotograf ..Haha.
    Love<3

    SvarSlett
  4. Kjempe fint bilde av deg! Elsker beltet. Prosjektet ditt høres kjempe spennende ut. Ser at du går på motekonsulent studiet. Har tenkt litt på tanken selv. Synes du det er et bra studie? Lykke til med alt videre, og pass på å ta vare på deg selv, klem :)

    SvarSlett
  5. UNGE FRK.JENSEN: Takk søte deg <3 Ikke sant, du er super flink du <3 LUW

    SvarSlett
  6. Anne Marie08 juni, 2011

    Kjempe fint bilde av deg. Så det på dagensoutfit før i dag:) tihii

    SvarSlett
  7. Så fint bilde da :)

    SvarSlett
  8. sv: oi, så hyggelig! hvor mye skal du ha for de?:-) siden jeg akkurat har bestilt meg mac, vet jeg ikke om jeg har råd..

    SvarSlett

TNX Sweetheart