20. juni 2011

On my way home










































































Jeg ble en ekstra dag over i Hamar, men nå er jeg hjemme igjen.. Sykt trøtt og veldig svimmel av en eller annen grunn. Kanskje en blanding av høy stessfaktor de siste ukene,og jernmangel..men jeg spiser jo mye fisk..rart!! Kjøpte meg siste nummer av Svenske Elle i stad..Alltid et høydepunkt, proppet med intressante Intervjuer og inspirasjon! Denne uken er proppet av avtaler og planlegging, så den kommer til å gå så det suser.Kan ikke vente til den er over faktisk.. 

I was an extra day in Hamar, but now I'm home again .. Insanely tired and very dizzy for some reason. Maybe a mix of high stess factor the past few weeks, and iron .. but I eat a lot of fish .. kind of weird! I Bought the latest issue of Swedish Elle  .. Always a highlight, full of interesting interviews, and inspiration! This week is packed with appointments and scheduling, so it's going to go very fast....Can not wait until it is over you know..

4 kommentarer:

  1. Svenska Elle är definitivt det bästa;)

    SvarSlett
  2. Ha en flott uke Veronica. Digger bloggen din8)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde og en flott blogg du har her! Jeg ANTE ikke at det fantes så mange fine blogger da jeg begynte! Skal ofte titte innom her ja!:) Klem, Kamilla.

    SvarSlett
  4. Tusen Takk Kamilla:D Hyggelig det

    SvarSlett

TNX Sweetheart