25. juni 2011

Tanning love

Endelig begynner jeg å få brunfargen jeg har ønsket meg..det gjelder bare å bli litt mer brun nå, så er jeg klar for å hoppe inn i en knallfarget bikini og slikke sol i Chania, om bare noen uker!
Jeg har vært mesteparten av dagen rundt om kring på Kolbotn..for å vente på min kjære som skulle fikse noe, samt shoppe litt i mellom tiden. Nå har jeg akkurat sjenket meg et glass av min favoritt hvitvin Terror Noble..og middagen består av hamburgere, potetsalat, stekte røstiboteter og kjeks med brie til dessert.. Vurderer å ta turen inn til byen i kveld.. Har jo så mange kjente som er på skeive dager på rådhusplassen,så det er sikkert liv der nå!! Ønsker dere en super Lørdags kveld mine kjære søte lesere:D

8 kommentarer:

  1. Du er heldig som er så brun:D

    SvarSlett
  2. Flott kropp:) hehe

    SvarSlett
  3. Særiøst fin brunfarge snupp:)

    SvarSlett
  4. Så fin;)

    SvarSlett
  5. skulle gjerne hatt den brunfargen selv, men sola bare stikker av !:/

    SvarSlett

TNX Sweetheart