21. juni 2011

I think it's good to be here



























Kjole fra Gina Tricot
dag har jeg jobbet bittelitt, men mest kos i solen.. man blir rett og slett ikke klok på dette været. I det ene øyeblikket sitter man å koser seg med en varm kaffe caramel og et magasin i bikini i hagen. For å i neste øyeblikk gå inn for å hente både jakke og paraply. Nå må det snart bli slutt på dette møkkaværet!
Anyway..jeg har fått meg noen positive suprices i dag, for innlegget jeg skrev om Motekonsulent studiet var både på forsiden av Femelle.no og side.no/blogg (yej) Skal så lite til for å virkelig glede meg!
Vil vise dere en fantastisk vakker versjon av sangen: This is my life.. denne jenta kan virkelig synge!

Today I worked a tiny bit, but mostly enjoyed the sun .. this weather in Norway is simply not wise. One moment I sit outside and enjoy myself with a hot coffee caramel and a fashion magazine in a bikini , in the garden. For the next moment I have to got my jacket and umbrella. Ohh.. thiscrappy weather!
Anyway .. I have had some positive suprices today, for the post I wrote about fashion consultant study in Oslo(Norway) were both published on the front of Femelle.no and side.no  (yej
I have to show you a stunning/ really beautiful version of the song: This is my life .. this girl can really sing! enjoy




6 kommentarer:

  1. oj,for en flott stemme. Den versjonen likte jeg

    SvarSlett
  2. Det er så utrolig vanskelig å kle seg eller legge planer når været er sånn, ja. Selv gikk vi til parken for å sole oss idag, men akkurat i det vi hadde fått lagt oss til kom skyene. Stilig bilde, og kule briller! :)

    SvarSlett
  3. Your sunglasses is so cool!! super hot!

    SvarSlett
  4. Så fresh du ser ut for tiden8) Fin kjole

    SvarSlett
  5. Mette: Har ikke alltid jeg sett fresh ut da:P hehe

    SvarSlett

TNX Sweetheart