23. juni 2011

PR-plukk





I dag har jeg vært på Spalt Pr sammen min kjære flinke "assistent" Ida Jensen og plukket ut en del outfits til et spekk jeg skal gjøre på Mandag. Hun skal gjøre hår for meg:) yeej..
Var rimelig ut plukket kan man si, men det jeg hadde sett for meg fra Vatle hang heldigvis igjen. Jeans fra Mardou & Dean, og fra et par andre designere! Rakk en liten juice & bagel, før jeg dro hjem igjen..
Nå gjenstår det å sette sammen tolv forskjellige antrekk til de seks bildene, med sko og tilbahør, samt finne ut hvilke rekkefølge de skal styles i. Resten av dagen skal brukes til å skrive, og kose meg inne, mens regnet flasker ned utenfor.. Ønsker dere en fin dag, til tross for været!

Today I have been on Spalt Pr together with my dear "assistant" Ida Jensen andpicked out some outfits for a killer to do on Monday. She will do hair for me:)
Was reasonable picked one might say, but what I had set for me from Vatle hungfortunately again. Jeans from Mardou & Dean, and a couple other designers!Stool a little juice & bagel before I went back home ..
Now it remains to put together twelve different outfits for the six images, withshoes and tilbahør and find out which order they should be styled in. The rest of the day will be used to write, and enjoy myself in, as the rain bottles down outside.. Wish you a nice day, despite the weather!

5 kommentarer:

  1. Du og Ida er så pene:) Er dere gode venninner? Gleder meg til å se res fra shooten;)

    SvarSlett
  2. Jepp..du sier noe! Utplukket er det over alt

    SvarSlett
  3. Hva slags farge har Ida brukt på håret sitt? Elsker den kalde fargen

    SvarSlett
  4. Hanna: Ja det er vi:D

    Madelen: Vet ikke, du kan spørre hun selv (motemas.blogspot.com)

    SvarSlett
  5. Så gøy! Fine jenter :) Stilig bilde av deg søta!

    SvarSlett

TNX Sweetheart