12. juni 2011

Jag somnade den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria










Drøbak er etter min mening det herligste stedet å gå tur når solen skinner.. Vel,i dag så blåste det kraftig, og jeg irriterte meg grenseløst over at jeg hadde glemt hårstrikk. Men herregud så nydelig det er der.
Live musikk og ølstemning langs gatene i sentrum. Og åpen cafe nede ved sjøen. Det ble en bedre lunch/middag på oss, og en kaffe latte før vi tok turen hjem igjen. Er det noen som vet å få meg i bedre humør på en vanskelig dag så er det mamma!


Drøbak is in my opinion the most wonderful place to go for a walk when the sun is shining (a little pearl outside Oslo).. Well, today the wind was so strong there, but my god,it`s so beautiful there.
Live music and beer mood along the streets down town. And open cafe by the sea. I had a better lunch / dinner, and a latte before we took the trip back home. 
Does anyone know how to get me in better spirits on a difficult day it's my mom!

6 kommentarer:

  1. Å ja,Drøbak er nydelig om sommeren. Pleier å besøke et vennepar som bor der ofte på sommeren. Deilig å sitte nede ved vannet! 8) Håper du har kost deg i dag

    SvarSlett
  2. Anne Marie12 juni, 2011

    Missunner deg den gule :)

    SvarSlett
  3. Drøbak er en kos by:D Lenge siden jeg har vært der, det minte meg på at jeg må få med meg typen min dit snart, er jo så romantisk å gå langs havna..

    SvarSlett
  4. Fine bilder

    SvarSlett
  5. Takk for det:)
    Anonym: ja det må du gjøre vet du:)

    SvarSlett
  6. sommerlig og deilig!

    SvarSlett

TNX Sweetheart