17. juni 2011

When I'm alone with you, you are the one and you are the one






































































































































































Inn i mellom all kaoset som har vært de siste ukene, fant jeg i dag ut at Cruella Devil(som jeg så ut som på håret) måtte prioriteres. Så etter kaffebesøket til pappa,slang jeg meg med i bilden og fikk tatt både sol, ettervekst og striper. I motsetning til de siste gangene hvor jeg kun har stripet det, lysfarget jeg hele bunnen og tok noen striper..og da ble jeg enda litt lysere. *LOVE IT*
Nå må jeg bare svinge meg rundt, og få pakket ned det viktigste før jeg tar turen til Hamar. Godt jeg har mer energi enn normale, om ikke hadde jeg aldri klart å holde styr på alt! Håper dere får en super helg, til tross for det jævla regnet. Kos dere inne i stedet..eller på shoppingsenter som jeg skal bo i hele morgen!
OG TIL ALLE DERE SOM SKAL PÅ RÅDHUSPLASSEN I KVELD, JEG UNNER DERE DET IKKEVEL..JO, LISSIE KOMMER. "When i`m alone with you..you make me feel"

7 kommentarer:

  1. Så fin du var på håret:D

    SvarSlett
  2. Så fint det ble :)

    SvarSlett
  3. Du er utrolig vakker <3

    SvarSlett
  4. Fy fader så fin du ble Veronica.. Syntes du er kjempe fin når du er så blond:DD Ha en strålende helg i Hamar!!

    SvarSlett
  5. Sara Destini18 juni, 2011

    Vakre;)

    SvarSlett
  6. Kan du ikke legge ut bilde av deg før/etter når du hadde svart hår,og blondt? Eller de forskjellige fargene du har hatt f.eks?

    SvarSlett
  7. Så fin du blei!!! :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart