29. juni 2011

Sometimes I don’t know where we're going


















































UFF OG HUFF!! Dagen i dag er ikke fullt så hyggelig som i går da jeg og Elisa slang oss på sambocca shots runden på Majorstuen, etter å ha sittet noen timer på Emil & Samuel. Planen var egentlig å ta det rolig, men så måtte jeg selvfølgelig gjøre det jeg visste jeg kom til å angre på dagen etter. Typisk meg!
Hadde det uansett utrolig gøy, og jeg skal ikke si hvor mange timer jeg har sovet i natt, eller hvor mange timer jeg ikke har sovet! Har utrolig nok klart å tilbringe en hel time i frognerparken, kjøpt yogurthis på seven eleven, gått flere hundre meter, handlet og laget middag til meg og Liza. Dagen i dag har vært helt forferdelig, og jeg skal fra i dag IKKE DRIKKE på veldig lenge. Og denne gangen mener jeg det.
La morgendagen komme og bli god..




4 kommentarer:

  1. Gud for en skjønn hund<3

    SvarSlett
  2. Hørtes virkelig ikke ut som du hadde hatt dagen i dag da..huff og huff:P Håper du får sove godt i natt! klem fra Fast Leser

    SvarSlett
  3. Nusselig pomeranien

    SvarSlett
  4. Hehe, høres ut som en bra kveld da:) det var kanskje verdt det? Fine bilder uansett:)

    SvarSlett

TNX Sweetheart