9. juni 2011

EKSAMEN


























Om en time sitter jeg fordypet i bedrifsøkonomi,jus og ,markedsføring. Tre eksamner på samme dag. Skulle ikke vært lov..men jeg er mest trygg på meg selv når det gjelder jus og markedsføring,så da skal jeg være litt smart og starte med de. Siste eksamen hadde jeg nesten ikke lest på, og fikk overasskende nok en B. Men det var et "tenke selv/kreativt" fag, og det hjelper ikke så mye med kreativiteten min når det kommer til tall. Haha! Må si vi er veldig uheldig med været for tiden, det gjør jo ikke annet enn å regne og regne. Kunne godt vært sol i dag syntes jeg, ettersom vi skal feire i kveld!
Wish me luck, and have a nice day!

4 kommentarer:

  1. Lykke til masse med eksamen Veronica. Sikker på at det går strålene:)

    SvarSlett
  2. Good Luck!

    SvarSlett
  3. Lykke til med eksamen:) Det går fint vet du!!

    SvarSlett
  4. Fantastisk blogg, søta. Og lykke til med eksamen. Jeg kommer garantert tilbake igjen hit. Åååh, nå skal jeg kose meg i arkivet ditt. :D

    Masse kjærlighet
    Karoline Kalvo

    SvarSlett

TNX Sweetheart