26. juni 2011

Rockefeller

GUD..For en utrolig klein dag det har vært i dag..våknet ut på dagen, siden har det gått i grillmat spising, slush drikking, snacksing og is, ost og kjeks. Rart jeg fortsatt er fysen på noe..hahaha
Etter et utrolig morsomt vorshpiel i går hos broren til kjæresten min, dro vi vidre på Rockefeller,og danset halve natten.. Flere tusen hadde møtt opp på avslutningsfesten,og det var ikke mye plass å røre seg på. Nå skal jeg gjøre i stand siste forberedelser til morgendagens fotoshoot..Må stå opp klokken fem i natt,og kan ikke gjøre noe annet enn å krysse fingrer og tær for at det blir sol!





3 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for det! Jeg har laget det selv, med utgangspunkt i malene som allerede er i blogspot:-)

    SvarSlett
  2. Du er så fin med det lyse håret:D

    SvarSlett
  3. Haha,da er vi to..har dytta i meg junk så det holder i dag!!:/

    SvarSlett

TNX Sweetheart