16. juni 2011

DRAWING FASHION WITH COLORED MARKERS

Har akkurat kommet hjem fra byen.. og rimelig sliten etter å ha bært min tunge veske, en stor pose fullt av klær og verdens mest tyngste bok:nemlig my drawing fashion book, som jeg har hentet på skolen.Sikker på den veier 8 kg, overdriver ikke. Uansett, så er det en bok jeg kommer til å beholde selv, ettersom det er så utrolig mange fine tegninger i den. Masse inspirasjon til hvordan man kan tegne fashion draws med tusjer, maling og penner. Har selv blitt overrasket over hvor enkelt det er når man først har funnet sin egen stil: Her er noen av mine favoritter fra boken:

What do you think about this fashion drawings?





10 kommentarer:

  1. GOD! De to første var jo helt fantastiske..ja,noen har talent for å si det slik;) wish i was that god..

    SvarSlett
  2. Sinnsykt fine drawings<3 love it

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Elsker hvordan det ser ut som stoffene flagrer!

    SvarSlett
  4. Å,så fiiiiine tegninger! Det er noen som kan det

    SvarSlett
  5. Kan ikke du skrive et innlegg om hva du mener er den ultimate bikinikropp?

    SvarSlett
  6. Henger meg på Maria her;) Er så mye fokus på kropp og bikinitrender for tiden. Hva mener du er den ultimale bikinifasongen? :D Klem Iselin

    SvarSlett
  7. Maria og Iselin:
    Jo ,jeg kan prøve å få til det en av de nermeste dagene:)

    SvarSlett
  8. pretty nice! forresten, digger header'ern din :)

    SvarSlett
  9. For en herlig bok, så mye fint! :)

    SvarSlett

TNX Sweetheart