11. juni 2011

LAST DAY AT FASHION SCHOOL

Hvis jeg skal beskrive Fredagen, så må jeg dele den opp i tre deler. Første delen er selvsagt den beste, med deilig tapas,vin og mingling med mine kjære klassemates fra fashion school, flauser, latter og tale fra meg til hver og en..haha(den kom spontan). Delen i mitten er ikke fullt så hyggelig da vin og tyrker begynner å slå inn for fullt,og jeg sier ting jeg angrer på både på tlf og uten. Siste del bestod mer eller mindre å sjekke opp homser for andre homser, fly mellom baren og askebegeret annhver gang. Blåse i å svare på viktige meldinger, skravle om ting jeg ikke husker med Mardou & Dean designeren som mente vi hadde truffet hverandre før. Fra ett glass til dansegulvet i en halvtime før jeg gjorde nattens innkjøp på deli, og hoppet inn i en Taxi og kjørte fra venninna mi. Da g våknet Lørdag morgen var jeg ikke bare "still drunk" jeg var så fjern at jeg ringte Netcom å sperret kortet, selv om det lå i vesken min. Kranglet med kjæresten i åtte timer til sammen. Gråt så mye av pizzabudet trodde jeg hadde fått meg to tette. Neida så.....blir lenge til neste fyllerunde for å si det slik! Her er bildene fra den første delen(den BESTE)
























































5 kommentarer:

  1. Haha,,ja kjenner meg igjen der.. alkoholen gjør vie rart med oss:P LOL

    SvarSlett
  2. Sara Destini12 juni, 2011

    Haha,må le litt inni meg! <3 Savner deg masse, håper solen skinner i Norge:) LUW

    SvarSlett
  3. Fine bilder..

    SvarSlett

TNX Sweetheart