12. juni 2011

SUNDAY



Kjole Gina T/ Sko Bianco/Belte Nelly/Bracelet Pieces/Veske Gunilla

Solen skinner, og jeg prøver å legge gårsdagens mareritt bak meg, og sier til meg selv at alle har forferdelige dager. Det er noe med det at "man vet ikke hva man har før det er for seint" Siden planene for dagen ikke ble som planlagt for noen dager siden, drar jeg til Drøbak. Utrolig lenge siden jeg har vært der, og det er faktisk et av mine favorittsteder om sommeren!
Ønsker alle en fin Søndag, enten dere er i toppform eller ligger fyllsjuke i sengen.

9 kommentarer:

  1. Fet kjole :)
    http://revelrybystine.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Så fin du er Veronica:D ha en strålene Søndag! Alle har ups & downs,slik er livet vet du:)

    SvarSlett
  3. De denim skoa har jeg også lyst på. Så det er der du har kjøpt de ja,kan ikke huske at du har skrevet det på tidligere bildet!

    SvarSlett
  4. Love the back of that dress.

    SvarSlett
  5. Så kul kjole!! Er det lenge siden du har kjøpt den på Gina?

    SvarSlett
  6. Emilie: Ja, et par år siden faktisk:)

    SvarSlett
  7. For en fantastisk rygg på den kjolen!

    SvarSlett

TNX Sweetheart