5. juni 2011

COOL AIR/ VINN EN EKSKLUSIV T-SKJORTE


Endelig er COOL AIR kommet til Norge, takket være Svitlana Punharova (tidligere eier av Vintage butikken Little Darling. I den forbindelse gir jeg dere en konkurranse hvor dere kan vinne en
eksklusiv t-skjorte med swarovski krystaller. ( Bilder nederst i innlegget) 

SPRØSMÅLET ER: NÅR BLE COOL AIR OPPFUNNET?

Legg igjen navn, mail adr, og svaret på konkurransen i kommentarfeltet under innlegget. Så trekker jeg en heldig vinner i slutten av neste uke. Alle kan delta 

COOL AIR er en Italiensk produsent som selger klær for energiske og aktive kvinner og menn. De bringer inn de nyeste tekstiler i sin produksjon og tilbyr nye løsninger for vanlig yttertøy. Cool Air gir ut moteklær av god komfort og topp kvalitet i hele Europa, og utvalget er stort.
Vinterkolleksjonen 2011/12 som fikk navnet"Skandinavian line" Gleder meg veldig til å ta en titt på showroomet under Torsdagens eksklusive kundekveld.  
Dere kan shoppe Cool Air på http://www.miinto.no/ 


MADLEN t-shirt





EVE t-shirt


BILDER: Lånt fra Svitlana Punharova, modell: Anette Haga (nettenestea)

37 kommentarer:

  1. Så kult. Har vært inne på miinto å sett.Mye fint ! :)

    SvarSlett
  2. Svaret er 1990?
    Lene_j_lk@hotmail.com

    Cool Air <3

    SvarSlett
  3. Så kult da..hørt om Cool Air:) Må bare tippe ut i luften på når jeg tror det er: 1995. er svaret!

    Mail: victoriahagensby@gmail.com

    SvarSlett
  4. Siden den første butikken åpnet på 90-tallet av det XX århundre, har COOL AIR gitt moteklær
    av god komfort og topp kvalitet hele Europa.

    Mail:
    monica_sveinsson@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Siden den første butikken åpnet på 90-tallet av det XX århundre, har COOL AIR gitt moteklær
    av god komfort og topp kvalitet hele Europa.

    Mail
    monica_sveinsson@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Svaret er 20.april, 1992!

    SvarSlett
  7. Carina Andersen05 juni, 2011

    På begynnelsen av 90-tallet, tror 1992 er riktig svar,så sier det:D

    Carinaaandersen19@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 1992 er mitt svar. Svaret er avgitt,hehe

    SvarSlett
  9. 1992 er svaret

    Susanneandersen88@gmail.com

    SvarSlett
  10. Sara Destini05 juni, 2011

    1992

    SvarSlett
  11. På begynnelsen av 90-tallet i følge nettsiden deres:D

    maddenima@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Svaret er 1992
    Mailadr: marianne_b_j@hotmail.com

    SvarSlett
  13. så fantastisk flotte t- shirter.
    Mener svaret er 1992:)

    SvarSlett
  14. 1992 er det rette svarte. Håper jeg vinner:D Hadde blitt så glad

    karolinee_m88@hotmail.com

    SvarSlett
  15. 1992 :-)

    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  16. 1992

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  17. 1992 :):)

    elini@hotmail.no

    SvarSlett
  18. 1992 : )
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  19. Jeg mener svaret er 1992
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  20. Cool air ble etablert i 1992

    i.isabell.b.g@live.com

    SvarSlett
  21. Jeg mener det er 1992

    knutvinner@gmail.com

    SvarSlett
  22. 1992
    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  23. 1992 :)

    Hilsen Tove.
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg mener bestemt det er 1992 og krysser fingrene!

    Kelm

    SvarSlett
  25. Tror det var i 1992.

    Med vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  26. Tipper 1992 jeg:)
    Sykt lyst på den med fuglene på:)
    ida_jensen21@hotmail.com
    Klem <3

    SvarSlett
  27. Jeg mener det var i 1992!
    Ha en fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  28. Jeg mener det var i 1992.
    Fortsatt god sommer.!
    Håper jeg kommer med nå...

    SvarSlett
  29. 1992

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  30. 1992 :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  31. På 90-tallet :)
    Ida
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  32. Jeg satser på 1990-tallet! Eksakt år tør jeg ikke gjette på, vet ikke om du må ha årstall.

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett

TNX Sweetheart