9. juni 2011

COOL AIR WINTER 11/12

I dag har det gått i ett fra morgen til kveld, som alle de andre dagene denne uken. Stod opp grytidlig i dag for å lese på eksamen, frem til jeg skulle i møte kl:12.00. Så dro jeg rett inn til byen for å møte Ida, før vi skulle på showroomet til cool air for å skjekke ut de nye lokalene og se vinterkolleksjonen deres.
Det var vinter klærne jeg likte best, og guad for en kvalitet det er på de jakkene. Og håndplukket pels, som ikke røyter, noe jeg er veldig opptatt av. Det ble kun et lite glass sprudlevann på meg, og en personlig goodiebag før vi måtte videre og jobbe med bedøk..vel en liten tur innom Weekday en tur først, men ikke noe intressant å finne, utenom en genser fra Stine Goya jeg lenge har siklet på!
Ahh..Nå kjenner jeg at jeg er så sliten at hodet ikke henger sammen med kroppen. MEN eksamenshelvete bryter løs i morgen,så har bestemt meg for å sitte pal med tall rett etter cæsar og inn i natterstimene! Gleder meg til morgendagens eksamener er over,så jeg kan feire! woop woop

Today it has gone in one from morning to evening, all the other days this week. Got up very early today to read the exam, until I was in a meeting at: 12.00. So I went into townto meet Ida, before we were going to showroomet cool air to check out the newpremises and see their winter collection.
It was winter clothes I liked best, and guad for a quality it is on the jackets. Andhandpicked fur, not sheds, which I am very concerned. It was just a little glass of bubbly on me, and a personal goodie bags before we had to continue and work withbedøk .. well a little trip to a Weekday tour first, but nothing interesting to find out asweater from Stine Goya I had long slobbered on!
Ahh .. Now I know that I am so tired that my head does not hang together with the body. BUT exam hell breaks loose tomorrow, so have decided to sit pal of numbersright after Caesar and into the night! Looking forward to tomorrow's exams are over, so I can celebrate! Woop Woops


3 kommentarer:

  1. wow,likte den jakken du hadde på deg Veronica. Den og Moon boots slår ikke feil på afterski;) weej

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:) Når trekker du vinneren av konkurransen?

    SvarSlett

TNX Sweetheart