22. juni 2011

La planification




























Nå er jeg akkurat hjemme igjen fra tidenes kanskje lengste møtet..Planlegging av Moteserien jeg skal gjøre til mandag med fotograf: Bjørn Virik, Modellen Chris, og hår/stylist Ida Jensen. Da gjenstår det bare å planlegge alle stylingene, og finne riktige klær. Skal på pr byrået Spalt Pr i morgen å låne klær fra Mardou & Dean og Vatle. Elsker klærne til begge designerne, og har sett for meg nøyaktig hvordan den røde tråden skal være! Veldig spent på makeupen som makeupartisten Rikke Monjor skal legge, hun er jo super flink, så gleder meg masse til å kaste meg i det på mandag. Krysser fingrene for SOL..

4 kommentarer:

  1. Lykke til med shooten på Mandag;)

    SvarSlett
  2. spennende:)

    SvarSlett
  3. Savner musikklista di;) hehe..musikktips snart?

    SvarSlett
  4. Helene: Ja, kan tipse snart:P

    SvarSlett

TNX Sweetheart